Followers

Wednesday, 9 March 2011

Skim rumah pertamaku



Perhatian kepada lelaki-lelaki di luar sana yang masih belum ada rumah. jangan lepaskan peluang ni. jom join skim rumah pertamaku ni.


Ciri-ciri orang yang layak join skim ni :
1. Warganegara Malaysia
2. Pembeli rumah pertama
3. Umur tidak melebihi 35 tahun
4. Pendapatan kasar kurang daripada RM3,000 sebulan


lain-lain butiran boleh la baca kat SINI


Malaysia sekarang sangat prihatin dengan rakyatnya. so, apa lagi. jangan lepaskan peluang. takut nanti kalau da ramai sangat mintak, kerajaan akan tutup skim ni. cepat-cepat! jadi orang pertama join skim ni.


p/s :
kepada  cik abe ku tersayang, jangan lupa join jugak tau. nanti kot2 nak kawin awal, nak duk mane nanti?







RAJIN-RAJIN LA LIKE AND TINGGALKAN KOMEN YE ;)

13 comments:

Journal Diet said...

salah satu inisiatif kerajaan untuk membolehkan golongan muda juga mampu memiliki aset. jika tunggu tua nanti, lagi banyak risiko. loan semakin tinggi

storyfromme said...

tau takpe. smntara peluang ada ne. jangan lepaskan.

hamzah ian said...

wah.. aku student lg. hehe

storyfromme said...

hamzah : habiskan belajar cepat-cepat ;p

HEROICzero said...

sesuai utk yg baru kahwin, atau yang mahu berkahwin. nice! =)

Nasuha Salleh said...

oh.. xckup syarat =( hehe

storyfromme said...

hero : betul tu ;)

nasuha : takpe.benda ni tanggungjawab lelaki ;)

A'IM said...

apsal ramai citer pasal benda ni..hurm

sumanje said...

salam kenal dari sumanje

Jemput singgah sini...

Thanks....
~~Sumanje

storyfromme said...

aim : nak bgtau psl skim ni la.tp nmpk gayanya macam en aim x layak je nak join skim ni.he3 ;p

sumanje : salam kenal :)

Cikya said...

apa maksud nilai minimum hartanah dan nilai maksimum hatranah ?

aset atau harga rumah tu tak lebih dari RM 220,000 ker ??

storyfromme said...

cikya : huhuhu.sorry.saya pon tak tau :)

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your potelo89.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com