Followers

Monday 7 March 2011

Life As We Know It



aku ni jenis orang yang bila suka satu cerita @ lagu, aku akan pasang cerita @ lagu tu 24 jam sampai la aku bosan.  kalau sapa-sapa yang duduk satu bilik dengan aku akan paham la. aku akan pasang 24 jam 7 hari seminggu sampai la aku bosan. tempoh untuk aku bosan dengan sesuatu tu bergantung kepada ke'power'an cerita atau lagu tu. dulu aku selalu minat lagu, suka dengar radio. tapi sekarang aku lebih kepada movie. sebab apa? sebab bila aku tukar bilik yang dekat dengan pejabat kolej, maka internet confirm2 la laju. jadi, aku rajin men'download' movie. antara cerita-cerita yang aku suka download :


 The Mentalist
 CSI
 Movie-movie yang berunsur komedi @ romantik komedi

tapi sekarang aku nak cerita pasal movie yang aku tengah layan sekarang sambil update post ni.

ceritanya......

jeng jeng jeng

Life As We Know It

hero dan heroin cerita ni sangat hot dan cun :



cerita ni cerita romantik komedi. kawan aku yang bagitau pasal cerita ni. first time tengok je da suke. copy cerita ne dari kawan, balik bilik sambung balik tengok. aku da tengok cerita ni hampir sebulan tapi masih tak bosan. nampak tak ke'power'an cerita ni mempengaruhi aku?



jom kita baca sinopsis dia : 

Movie synopsis: Holly Berenson (Katherine Heigl) is an up-and-coming caterer and Eric Messer (Josh Duhamel) is a promising network sports director. After a disastrous first date, the only thing they have in common is their dislike for each other and their love for their goddaughter, Sophie. But when they suddenly become all Sophie has in the world, Holly and Messer are forced to put their differences aside. Juggling career ambitions and competing social calendars, they’ll have to find some common ground while living under one roof.


cerita ni sweet sangat, cerita pasal dua orang musuh kena jaga anak kawan diorang disebabkan wasiat kawan diorang nak anak perempuan kesayangannya dijaga oleh bestfriend diorang sendiri kalau diorang mati. * berapa banyak diorang da*

bayangkan la macam mana musuh nak duduk sama-sama dalam satu bumbung jaga baby? confirm-confirm la akan gaduh je. lagi-lagi yang si hero ne playboy, perempuan ne pulak ala-ala andartu la. tak tahu apa-apa pasal baby. serabut diorang jaga baby ni.



tapi dalam serabut-serabut tu diorang belajar untuk menjadi tanggungjawab. lama-lama diorang happy jaga baby tu lagi-lagi part bila baby tu nak belajar berjalan. excited!

* ni gambar masa 1st birthday baby tu.comel kan?*












korang try la tengok cerita ne.memang best tapi tak tau la korang akan tengok 24 jam 7 hari seminggu macam aku ke tak. masing-masing citarasa lain-lain kan?




RAJIN-RAJIN LA LIKE AND TINGGALKAN KOMEN YE ;)

No comments: