Followers

Thursday, 10 March 2011

Aku dan Abah



Abah : 
Kak long, tolong masakkan maggi goreng ni 2 bungkus. adik cakap lapa nak makan maggi ni.

Aku : 
Ok. eh, tapi nape kene masak sampai 2 bungkus. abah nak ke?

Abah : 
Tak. abah tak makan maggi goreng.

Aku : 
Habis tu, buat ape masak sampai 2 bungkus? adik tu da la macam orang lidi. makan sikit. mane habis kalau makan 2 bungkus.

Aku : ...... *pandang abah*

Abah : ...... *pandang aku*

Aku : 
Hmmm... cakap jela abah nak jugak. nak cover-cover pulak.

Abah : Hahahahahaha....


p/s : 
pesal abah tak nak ngaku? pelik-pelik.  
masih tak berani nak gtau kat mak dengan abah nak kawen :(     




RAJIN-RAJIN LA LIKE AND TINGGALKAN KOMEN YE ;)

4 comments:

cik bihah said...

kelakar nye..hehehee..

HEROICzero said...

heehe sama perangai dgn ayah aku. kalau order makan, dia tanya, awak nak itu, nak ini? padahal dia yg nak. keh3x

putri_roh said...

ahaha.. abah koi straight to the point.. kalu nak dia order je.. tetau suh masak lebih mana tau ada yg lain nak ke... ahahahaha....
kuasa veto...

koi ade cadsngan bab lamaran tu...
apa kata suh parents u baca blog...

"mak.. abah... penah baca blog saya tak??? " cakap 5-6 kali gerenti depa gi baca punye... ahahahaha......

storyfromme said...

CB :
klaka kan? ngaku jela nak. siap cakap tak makan maggi goreng lagitak menahan.

hero :
abah aku bukan macam tu sangat.tak tau nape tibe2 dia jadi macam tu :)

nuyui :
ala...tak mau kantoikan blog ni kat mak, mak i tu stalker yg paling menakutkan. huhuhu. fb i tu tak payah cakap la. sume komen2 i die bace. menakutkan betul.