Followers

Sunday 6 March 2011

Already taken by her

korang mesti ade pelakon yang korang admire kan?
aku pun camtu gak.
kalau dulu orang tanye sape artis lelaki malaysia pujaan ko?
aku jawab 'tak de'.
tapi skang..... dia adalah QI RAZALI!!!!
aku start minat die bile die jadi pengacara destinasi budget.
even die agak selekeh dengan rambut dan jambang die tu tapi die cool, sempoi.
walaupun die ade sejarah hitam tapi, sume orang buat kesalahan kan?
yang buat aku lagi cair bile die jadi cikgu budi dalam blogger boy.
he's a good actor and host and cute and handsome...
ok ok,cukup!
tak bole nak puji lebih2 sebab die da jadi milik orang lain.
sape lagi kalau bukan YUNA.
sedih? kecewa? nah! aku steady je sebab both of them idola aku.
so, aku happy untuk diorang dan harap ia berkekalan.

ne bukti mereka sudah berpacaran :

* klik untuk tumbesaran



p/s #1 : aku doakan hubungan orang lain berkekalan, tapi, hubungan aku dengan die akan berkekalan ke?
p/s #2 : heartbeat is the best!



RAJIN-RAJIN LA LIKE AND TINGGALKAN KOMEN YE ;)

No comments: