Followers

Tuesday, 17 May 2011

Cinta Berdarah


Macam-macam berita yang mengerikan keluar berita sekarang ni. antaranya kes cinta berdarah.
banyak berita mengenai kisah cinta yang berakhir dengan lumuran darah seperti di bawah :















Kat sini aku cuma nak ingatkan korang supaya sentiasa berhati-hati semasa memilih pasangan dan kalau boleh jangan lah terima pasangan yang panas baran. selalulah berborak dengan pasangan anda untuk mengetahui masalah pasangan anda. jika pasangan anda mempunyai ciri-ciri seperti panas baran, berikan tumpuan lebih kepada pasangan anda.

Cukuplah sekadar cinta itu buta, janganlah kita menjadikan cinta itu sebagai punca pembunuhan.

Renung-renungkan dan selamat beramal.



RAJIN-RAJIN LA LIKE AND TINGGALKAN KOMEN YE ;)

43 comments:

missh chiorika said...

ee . ngeri tgk kejadian macam tuh .... tapi alhamdulliah missh belom pernah kenal lelaki yang panas baran ... mintak2 di jauhkan -.-'

Gen2Merah said...

berhati2 lah memilih pasangan kita. yang dah ada, jaga lah hati dan perasaan mereka.jgn sampai mereka terluka dan sakit hati....
syukurlah saya ni bukan jenis pemanas baran,.. hihi

Silent said...

dush



seram

budak kampung said...

graduan ukm yang terbunuh tu kawan saye :-(

Ayen... said...

Dunia akhir zaman,bunuh membunuh dah jd perkara biasa.cinta org sekarang plk berbeza dengan cinta org dulu2...

storyfromme said...

missh : betul tu.harap dijauhkan.

gen2merah : betul tu.jangan jadi panas baran.nanti perempuan lari.

silent : seram kan.

bdk kpg : yeke?takziah ye.

yusmahunny- said...

minta dijauhkan laa,
aiyaa jgn la sebab cinta nak bubuh diri kan ?

Cikbeyla Nabiella said...

tkot kan bile jd cmni.
huu~

PrincessHaNako said...

knp la manusia zaman sekarang nie dah makin xde iman ek? bunuh manusia mcm bunuh nyamuk lak..kata cinta, syg, tp knp smpai membunuh...pelik tol la kan manusia cam nie..memang otak dah xwaras tue..eeee..ngeri..

fyna said...

erk...seram je..
;(

storyfromme said...

yusmahunny : tau xpe.sebab cinta semua merana.

cikbeyla : takut jugak.orang yang paling dekat dihati boleh buat macam ni.

hanako : tu semua sebab otak sewel.

fyna : minta dijauhkan la kan.

iLa suHaiLa said...

mcm2 la dunia skrg..

mlyn said...

mintak larh dijauhkan sumer nie...

storyfromme said...

ila : takut kan.

mlyn : aminn.

iedchan said...

tu la..nape la jadi macam ni kan...sekrang ni bayk orang bunoh orang sebab cinta...bunoh diri...ishk2

jeBateja said...

betul tu.....jgn asyik di ulit cinta jerk...ahakz...

storyfromme said...

iedchan : yang bunuh diri tu memang tak sayang nyawa.

jebat : ha3.mcm perli je.

NisaAdnan said...

DERMMM SUKE2 HATI JE NAK BUNOH ANK ORG KANNN

Fyqa said...

smakin risau ;'(

aniswany said...

takottt...anis plg takot dpt laki panas baran ,kecut abes semua ..hihi nauzubillah ..

Faten Rosli said...

bahayakan zaman sekarang ni..
sikit2 bunuh..sikit balas dendam..
takutnya.. -_-

Republic Aku said...

semua lelaki berpontesi untuk jadi begitu oleh itu hati2 wahai para wanita ....


u jump i jump...


bahana cinta ...berapa negara sudah hancur kerana berperang ....kerana apa ...cinta dan wanita kan!

storyfromme said...

nisaadnan : tau xpe.suka2 hati dorang je.

fyqa : tu la.kena hati2 sekarang.

aniswany : mintak dijauhkan lah.

faten : betul tu.kena hati2 sekarang.

republic : negara ape yg berperang sebab wanita tu?tak penah dengar pon.

EZAD AMIR said...

bahaya orang2 zaman sekarang ni

putribongsu said...

dunia skrg sgt menakutkan.

hi awak sy dtg singgah :)

azalia hjsalleh said...

cm2 jenis manusia le skrg nie

Cikya said...

dasyat sangat owh..
tu baru frust berchenta dah sanggup bunuh-bunuh,
agaknya masa berchenta tu tangan dah pernah naik kot..

petisuara said...

skrg ni eks2 makin pelik je tau..mcm manusia da xd hati perut ke apa tah..rasa nak sepak je sekor2..tu bukan manusia dah lg tu,mcm mana la drg boleh buat kerja mcm tu, confirm hati drg dah xd dlm badan tu..hee marahnya!

suha said...

minta dijauhkan dari kita,insyAllah..

Cik Mira said...

macam macam kan skang? bunuh org dah dosa. pastu bunuh diri plak. ya allah ape la nak jadi..

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!!

Tikam! Tikam! Kalau roy kawin nnti mesti roy suka tikam isteri roy.

"syg, mlm ni kn mlm jumaat. Pahala lebih sikit mlm ni. Abg nk tikam syg boleh?" Hahaha

miss sue said...

ntah ape la diorang ni kan...xde otak nak pk

Ungu said...

-_-

heartbreak.

seram.

Alan said...

setiap yang bernyawa pasti akan mati..

teyn teyn said...

susah kalau org dh cembru buta ni ..

kite explain pon dia tanak percaya.

A retarded kitty said...

cinta gila!

yusmahunny- said...

lamanya story tak update bliog, yusma rindu nak baca lahh ^^

Silpar jepon said...

pasangan zaman sekrang ni makin pelik la..

Qaseh dalia adelia said...

aiyaa manyak takut maa

oakleyses said...

oakley sunglasses wholesale, cheap oakley sunglasses, nike free, polo ralph lauren outlet online, louboutin pas cher, nike roshe, uggs on sale, kate spade outlet, louis vuitton, air max, oakley sunglasses, nike outlet, tory burch outlet, ugg boots, polo outlet, nike air max, louis vuitton outlet, burberry pas cher, christian louboutin shoes, longchamp outlet, tiffany and co, chanel handbags, nike air max, longchamp outlet, replica watches, jordan pas cher, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, polo ralph lauren, oakley sunglasses, tiffany jewelry, ray ban sunglasses, nike free run, christian louboutin outlet, louis vuitton outlet, prada outlet, ugg boots, prada handbags, christian louboutin uk, gucci handbags, longchamp pas cher, michael kors pas cher, longchamp outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, replica watches, christian louboutin, jordan shoes, sac longchamp pas cher

oakleyses said...

north face uk, michael kors outlet online, mulberry uk, true religion jeans, uggs outlet, sac hermes, hollister uk, polo lacoste, abercrombie and fitch uk, nike air max uk, ray ban pas cher, true religion outlet, lululemon canada, michael kors outlet, uggs outlet, burberry handbags, coach purses, nike tn, nike air force, nike blazer pas cher, vans pas cher, hollister pas cher, michael kors outlet online, coach outlet store online, ralph lauren uk, burberry outlet, nike air max, north face, replica handbags, hogan outlet, sac vanessa bruno, true religion outlet, ray ban uk, converse pas cher, michael kors outlet, nike free uk, guess pas cher, michael kors, timberland pas cher, michael kors outlet, oakley pas cher, nike roshe run uk, kate spade, michael kors outlet online, michael kors, true religion outlet, michael kors outlet online, new balance, nike air max uk

oakleyses said...

celine handbags, north face outlet, jimmy choo outlet, hollister, iphone cases, mont blanc pens, lancel, ghd hair, p90x workout, valentino shoes, abercrombie and fitch, chi flat iron, hermes belt, hollister, reebok outlet, soccer shoes, nike roshe run, timberland boots, hollister clothing, converse outlet, lululemon, nike air max, louboutin, baseball bats, ray ban, north face outlet, ralph lauren, wedding dresses, longchamp uk, mcm handbags, gucci, nfl jerseys, nike huaraches, soccer jerseys, instyler, oakley, mac cosmetics, babyliss, vans outlet, asics running shoes, insanity workout, nike trainers uk, nike air max, beats by dre, vans, giuseppe zanotti outlet, bottega veneta, ferragamo shoes, herve leger, new balance shoes

oakleyses said...

marc jacobs, ugg pas cher, ugg, louis vuitton, pandora charms, canada goose jackets, canada goose outlet, pandora jewelry, canada goose, swarovski, toms shoes, canada goose uk, moncler uk, thomas sabo, ugg uk, replica watches, louis vuitton, louis vuitton, swarovski crystal, moncler outlet, louis vuitton, hollister, canada goose outlet, supra shoes, canada goose, wedding dresses, moncler, juicy couture outlet, moncler, links of london, canada goose, karen millen uk, montre pas cher, ugg,ugg australia,ugg italia, juicy couture outlet, canada goose outlet, pandora jewelry, doudoune moncler, louis vuitton, ugg,uggs,uggs canada, coach outlet, moncler outlet, moncler, moncler, pandora uk