Followers

Tuesday, 10 May 2011

Ibu @ Binatang?


Baru-baru ni kita ada sambut Hari Ibu. semua orang buat entry pasal ibu masing-masing, bagi ucapan yang baik-baik untuk ibu, cerita keseronokan sambut Hari Ibu tapi pernah tak kita berfikir, adakah semua ibu itu baik? pernah korang terpikir wujudnya ibu yang tak berperikemanusiaan macam kat bawah ni :











Banyak lagi contoh-contoh ibu kejam kat luar sana.

Oleh sebab itu, kita kenalah selalu beringat dan bersyukur kerana ibu kita bukanlah tergolong dalam kategori-kategori ibu binatang ini. hargailah ibu kita kerana mereka telah menjaga kita dengan baik dan penuh sabar. bukan senang nak membesarkan seorang anak. 

Pada pihak yang mempunyai ibu yang tak berperikemanusian seperti di atas, harap bersabar dan mesti terus menghormati mereka kerana mereka kita berada di dunia dan ingatlah bahawa tiada manusia yang sempurna termasuklah ibu anda. maafkan kesalahannya dan doakan semoga mereka kembali ke jalan yang lurus. 


Di kesempatan ini aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU kat mak aku yang membesarkan aku dengan baik tanpa sebarang cacat cela.

I love you so much PUAN NOR AISHAH BINTI AHAD.




RAJIN-RAJIN LA LIKE AND TINGGALKAN KOMEN YE ;)

26 comments:

Gee said...

waah..mcm2 dunia sekarang nie..alhamdulillah saya ad seorang ibu yg baik..(^_^)

Kasim™ said...

ini bukan binatang
binatang pun tau sayang anak
ini ibu syaiton..

mizzbutterfly said...

bunuh sebb farmville???giler kentang

storyfromme said...

gee : betul tu.syukur sebab ade ibu yang baik.

kasim : tau takpe.

wani : giler kan perempuan tu.

jeBateja said...

ibu yg jahat2 tu...elok di asing dari dunia ni...meyemak jerk...

Eyra Rizal: Your MUA said...

MAKEUP CLASS PROMOTION FOR MAY!!!!

see below for type of classes,fees & dates

14/5 & 15/5 (pick 1 date only) :
BASIC TO ADVANCE CLASS PROMO RM295/PAX

17/5 & 18/5 :
2 DAYS BRIDAL CLASS PROMO RM400/PAX

21/5 :
HAIRDO CLASS PROMO: RM295/PAX

24/5 & 25/5 :
2 DAYS BRIDAL CLASS PROMO RM400/PAX


HOW TO REGISTER?
1)PICK WHICH CLASS YOU'RE INTERESTED IN
2)SMS TO 016-2128740 /PM INBOX UR FULL NAME, IC, PHONE NUMBER, & CLASS YOU'RE JOINING.
BANK IN DEPOSIT (RM100) TO MAYBANK ACCOUNT 1580 8830 5272 (NORSHAHIRA SHAHRIZAL)
http://www.facebook.com/event.php?eid=113982102020746

YANA YONET said...

haih teruk betul ibu mcm tu kan. binatang pun syg anak!

Faten Rosli said...

sangat bersyukur mendapat emak yg menyayangi diri ini.. :)

storyfromme said...

jebat : bbetul tu.idea yang bagus.

yana : tau xpe.binatang pon sayang anak.

faten : sama la kita.

iniialahaku said...

yg last tu xleh blah...farmville je kot..lainla ko ada ldg klapa sawit berekar2

misza said...

alhamdulillah. akak pun ada ibu yang baik.'saayang mak.'
tapi hari ibu tak balik jumpa mak. call je. sama anak² akak pun call n sms je.
pasal farmville bunuh anak tak masuk akal betul. akak masa sekolah tlg jaga fv anak². bila cuti je dia orang boleh main. he³...

Miserable J said...

Diorang nih mmg sakit jiwa agaknya..orang lain susah nak dpt anak, dier main bunuh2 cam bunuh nyamuk lak...hishhhh..
iniialahaku::btul3!!!!farmville kat pc/lappie jeh kot...adoiyaiii..

budak kampung said...

sayang mak sebab mak masak sedap keh3.....

storyfromme said...

iniialahaku : tau xpe.sebab game je boleh bunuh anak.

misza : memang tak masuk akal kan sebab-sebab dorang bunuh anak ni.

miserable : tau xpe.tak tahu menghargai langsung.

BK : hihihi.nasib baik mak masak sedap.

NisaAdnan said...

mmg taleh bla la kan bunuh
anak sbb farmville. wtheckkkk !

Azroy Kassim said...

Baa~ CAK!!

Farmville? Gile ape!?

I love u to0 Pn. Nor Aishah!!

hentakbelipat said...

itu belum kes yang mati2 xnak jadi ibu kan..ade anak pi buang2

storyfromme said...

nisaadnan : tau xpe.sebab game sanggup bunuh anak.

azroy : memang gile kan.hahaha.

hentakberlipat : betul tu.yang tu lagi kesian.

CikSyazwaniAziz said...

dasatnya ibu2 yg x berkeperimanusiaan tuu. yg paling daat yg farmville tu... xda skill la nk jd mak.. tu la org kata, kdg2, kawin awl pun masalah juga,sbb kurang matang..

storyfromme said...

ciksyazwaniaziz : betul jygak.sekarang ni makin ramai ibu yang tak matang.

risa said...

derang semua tu mesti ada msalah mental kan dear..hope kite semua dihindarkan dari benda2 macam tu ye:)

storyfromme said...

risa : betul tu.tu semua masalah mental.

oakleyses said...

oakley sunglasses wholesale, cheap oakley sunglasses, nike free, polo ralph lauren outlet online, louboutin pas cher, nike roshe, uggs on sale, kate spade outlet, louis vuitton, air max, oakley sunglasses, nike outlet, tory burch outlet, ugg boots, polo outlet, nike air max, louis vuitton outlet, burberry pas cher, christian louboutin shoes, longchamp outlet, tiffany and co, chanel handbags, nike air max, longchamp outlet, replica watches, jordan pas cher, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, polo ralph lauren, oakley sunglasses, tiffany jewelry, ray ban sunglasses, nike free run, christian louboutin outlet, louis vuitton outlet, prada outlet, ugg boots, prada handbags, christian louboutin uk, gucci handbags, longchamp pas cher, michael kors pas cher, longchamp outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, replica watches, christian louboutin, jordan shoes, sac longchamp pas cher

oakleyses said...

north face uk, michael kors outlet online, mulberry uk, true religion jeans, uggs outlet, sac hermes, hollister uk, polo lacoste, abercrombie and fitch uk, nike air max uk, ray ban pas cher, true religion outlet, lululemon canada, michael kors outlet, uggs outlet, burberry handbags, coach purses, nike tn, nike air force, nike blazer pas cher, vans pas cher, hollister pas cher, michael kors outlet online, coach outlet store online, ralph lauren uk, burberry outlet, nike air max, north face, replica handbags, hogan outlet, sac vanessa bruno, true religion outlet, ray ban uk, converse pas cher, michael kors outlet, nike free uk, guess pas cher, michael kors, timberland pas cher, michael kors outlet, oakley pas cher, nike roshe run uk, kate spade, michael kors outlet online, michael kors, true religion outlet, michael kors outlet online, new balance, nike air max uk

oakleyses said...

celine handbags, north face outlet, jimmy choo outlet, hollister, iphone cases, mont blanc pens, lancel, ghd hair, p90x workout, valentino shoes, abercrombie and fitch, chi flat iron, hermes belt, hollister, reebok outlet, soccer shoes, nike roshe run, timberland boots, hollister clothing, converse outlet, lululemon, nike air max, louboutin, baseball bats, ray ban, north face outlet, ralph lauren, wedding dresses, longchamp uk, mcm handbags, gucci, nfl jerseys, nike huaraches, soccer jerseys, instyler, oakley, mac cosmetics, babyliss, vans outlet, asics running shoes, insanity workout, nike trainers uk, nike air max, beats by dre, vans, giuseppe zanotti outlet, bottega veneta, ferragamo shoes, herve leger, new balance shoes

oakleyses said...

marc jacobs, ugg pas cher, ugg, louis vuitton, pandora charms, canada goose jackets, canada goose outlet, pandora jewelry, canada goose, swarovski, toms shoes, canada goose uk, moncler uk, thomas sabo, ugg uk, replica watches, louis vuitton, louis vuitton, swarovski crystal, moncler outlet, louis vuitton, hollister, canada goose outlet, supra shoes, canada goose, wedding dresses, moncler, juicy couture outlet, moncler, links of london, canada goose, karen millen uk, montre pas cher, ugg,ugg australia,ugg italia, juicy couture outlet, canada goose outlet, pandora jewelry, doudoune moncler, louis vuitton, ugg,uggs,uggs canada, coach outlet, moncler outlet, moncler, moncler, pandora uk