Followers

Wednesday, 28 December 2011

Sakit Gigi




Malam tadi tak boleh tidur sebab gusi berdenyut. 
nak tengok tak boleh sebab mulut tak boleh buka besar-besar tapi aku tau ni mesti ada masalah dengan gigi geraham. 
akhirnye aku macam orang histeria semalam hentak-hentak kaki tahan sakit sedangkan orang lain tengah sedap berdengkur.

sebenarnye aku memang takut dengan doktor lagi-lagi doktor gigi tapi disebabkan tak tahan dengan sakit, aku pegi gak jumpa doktor.
aku redha je kalau doktor nak cabut gigi aku.

macam ni la perbualan aku dengan doktor tu dalam tempoh kurang dari 10 minit 


 macam ni lah muka aku tahan sakit masa doktor tu koyakkan gusi. memang tak boleh tahan wooo...


akhirnya semua masalah aku selesai. gusi pon dah tak berdenyut sangat.
doktor kata habiskan ubat antibiotik, selalu kumur-kumur dengan air garam, 
InsyaAllah tak ada masalah gusi berdenyut lagi.

walaupun doktor tu berjaya hilangkan sakit aku, aku tetap tak suka doktor gigi  :'( 

sape kat sini yang suka doktor gigi memang tabik spring la kat korang.



RAJIN-RAJIN LA LIKE AND TINGGALKAN KOMEN YE ;)

25 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Akak suka doktor gigi akak.. cool je orgnya.. walau kena bayar mahal2 pun tapi klu doktor dia berphyscology, kita tak la ralat... tapi pernah akak nyampah dgn sorang doktor gigi kat satu klinik tu.. eksen kemain (pompuan).. dah la klinik berbayar pun nak eksen.. tak phm akak.

p/s : Lamanya Fad menyepi dr dunia blogging. Ke mana la agaknya..

storyfromme said...

betul tu.kalau doktor yang baik, sedap je hati. fad praktikal la kak. x sempat nak online selalu :)

najwa's said...

hehe sama lak kite ye.. sakit gigi. tapikan, ttp tanak jumpa doktor. :( :(

storyfromme said...

najwa : kalau x nk jumpa doktor kena la rajin kumur-kumur air garam.kalau tak histeria dibuatnye nanti bila gusi tu dah berdenyut.

Alwani Raihan said...

Tapi aku nak jadi doktor gigi.
kau berani tak nak jumpa aku? haha

storyfromme said...

alwani : aku jumpa kau bile aku sakit gigi tahap tak boleh tahan jela.hihihi.

Nelly The Strange said...

ouch ! mesti sakit !!

EZAD AMIR said...

wahhh..cmtu ke rupa ko time ke check???
sgt lah cute...
wakakakakakaka...nsib baik ko pegi klinik siang hri...

jeBateja said...

kita suka doktor gigi EZANI dalam master cheff...ahakz.....lawa....ahakz

BLADE EDGE said...

seriauu jer tgk muka budak tu!! :-D hahahahhaa.....

Teenager Housemaid said...

jarang sgt jumpa doktor gigi..
tak suka!
hehehe

ahsfantasy24 said...

Sedang sakit gigi jugak ni,
gigi berlubang.. fobia nak jmpe dktor,
huk3~


Latest Post:
1. Dulu takut hantu, sekarang takut yang lain pula.
2. Bila dia terlalu mengongkong.

storyfromme said...

nelly : memang sakit pon :(

ezad : cute?aku rasa doktor tu pon tahan gelak tengok muka buruk aku.

jebat : amboi, nak yang lawa je.

blade : budak tu mesti trauma da lepas ni.hehehe.

TH : same la kita.jumpa doktor gigi bile da terdesak je.

ahsfantasy24 : gigi berlubang boleh beli ubat kat farmasi je.xyah jumpa doktor :)

eintan nurfuzie said...

cik en pun sme...asalla dr 2 guna perkataan koyakkan yek..gunala ayat lebih manis...hehehe

Teenager Housemaid said...

hehehe..
sgt betul...-_-'

eita said...

sakit hati sangat kalau sakit gigi...
kita suka gi klinik gigi....
paling lewat pun 8 bulan sekali mesti gi cek gigi..

eita said...
This comment has been removed by the author.
storyfromme said...

eintan : ntah la.da doktor 2 cakap mcm tu.mmg terkejut gak la dengar.

TH : :)

eita : wah,bagusnya rajin g jumpa doktor gg.msti gg cantik ni.

ainraus said...

i hate dentist as well!
actually, bukan benci. cuma takut. ;)

Ayen... said...

sakit yg paling saye takut dan taknak....huhu.

storyfromme said...

ain : sama la kita.takut dengan doktor gigi.

ayen : huhu.pedih tu.takde sape tahan.

oakleyses said...

oakley sunglasses wholesale, cheap oakley sunglasses, nike free, polo ralph lauren outlet online, louboutin pas cher, nike roshe, uggs on sale, kate spade outlet, louis vuitton, air max, oakley sunglasses, nike outlet, tory burch outlet, ugg boots, polo outlet, nike air max, louis vuitton outlet, burberry pas cher, christian louboutin shoes, longchamp outlet, tiffany and co, chanel handbags, nike air max, longchamp outlet, replica watches, jordan pas cher, ray ban sunglasses, ray ban sunglasses, polo ralph lauren, oakley sunglasses, tiffany jewelry, ray ban sunglasses, nike free run, christian louboutin outlet, louis vuitton outlet, prada outlet, ugg boots, prada handbags, christian louboutin uk, gucci handbags, longchamp pas cher, michael kors pas cher, longchamp outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, replica watches, christian louboutin, jordan shoes, sac longchamp pas cher

oakleyses said...

north face uk, michael kors outlet online, mulberry uk, true religion jeans, uggs outlet, sac hermes, hollister uk, polo lacoste, abercrombie and fitch uk, nike air max uk, ray ban pas cher, true religion outlet, lululemon canada, michael kors outlet, uggs outlet, burberry handbags, coach purses, nike tn, nike air force, nike blazer pas cher, vans pas cher, hollister pas cher, michael kors outlet online, coach outlet store online, ralph lauren uk, burberry outlet, nike air max, north face, replica handbags, hogan outlet, sac vanessa bruno, true religion outlet, ray ban uk, converse pas cher, michael kors outlet, nike free uk, guess pas cher, michael kors, timberland pas cher, michael kors outlet, oakley pas cher, nike roshe run uk, kate spade, michael kors outlet online, michael kors, true religion outlet, michael kors outlet online, new balance, nike air max uk

oakleyses said...

celine handbags, north face outlet, jimmy choo outlet, hollister, iphone cases, mont blanc pens, lancel, ghd hair, p90x workout, valentino shoes, abercrombie and fitch, chi flat iron, hermes belt, hollister, reebok outlet, soccer shoes, nike roshe run, timberland boots, hollister clothing, converse outlet, lululemon, nike air max, louboutin, baseball bats, ray ban, north face outlet, ralph lauren, wedding dresses, longchamp uk, mcm handbags, gucci, nfl jerseys, nike huaraches, soccer jerseys, instyler, oakley, mac cosmetics, babyliss, vans outlet, asics running shoes, insanity workout, nike trainers uk, nike air max, beats by dre, vans, giuseppe zanotti outlet, bottega veneta, ferragamo shoes, herve leger, new balance shoes

oakleyses said...

marc jacobs, ugg pas cher, ugg, louis vuitton, pandora charms, canada goose jackets, canada goose outlet, pandora jewelry, canada goose, swarovski, toms shoes, canada goose uk, moncler uk, thomas sabo, ugg uk, replica watches, louis vuitton, louis vuitton, swarovski crystal, moncler outlet, louis vuitton, hollister, canada goose outlet, supra shoes, canada goose, wedding dresses, moncler, juicy couture outlet, moncler, links of london, canada goose, karen millen uk, montre pas cher, ugg,ugg australia,ugg italia, juicy couture outlet, canada goose outlet, pandora jewelry, doudoune moncler, louis vuitton, ugg,uggs,uggs canada, coach outlet, moncler outlet, moncler, moncler, pandora uk